dinsdag 3 januari 2012

Klik, klik, klik

Ik doe nu iets minder dan een jaar mee met EuroClix.
Hoe veel ik ermee heb verdiend? Volgens mijn jaarafrekening 110 euro uitbetaald gekregen.
Let op! Ik spaar het niet op, dat kan namelijk ook en dan krijg je echt meer, maar laat direct alles uitbetalen.

Hoe dat kan? Natuurlijk klik ik op de e-mails maar het meeste geld valt te verdienen met (anonieme) onderzoeken van panelclix. Je kunt hiervoor worden uitgenodigd maar je kunt ook elke dag zelf kijken bij panel-clix (op je eigen euroclix pagina) of er wat te halen valt.

Hoe veel tijd dit kost? Een onderzoek duurt gemiddeld 5-10 minuten (is meestal de helft van de tijd of nog minder dan wat er aangegeven wordt) en met 10 onderzoeken heb je meestal 10 euro al binnen.
EuroClix
Je kwalificeert echter niet voor alles, dat is jammer maar soms, als je geluk hebt (vooral voor kerst toen ze het 'koopgedrag' en het 'kerstgevoel' onderzochten), mag je soms 2-3 onderzoeken van 3-4 minuten direct achter elkaar doen.
Dat is geluk hebben.

Of het waard is? Ik denk dat ik met MP langer bezig ben, qua tijd, dus voor mij wel.

Andere programma's?
Doe ik zelf niet (meer). Het sparen duurt (voor mij) te lang.
In het verleden heb ik wel meegedaan en kreeg netjes uitbetaald van:
Moneymiljonair
- Zinngeld
Maar EuroClix blijft toch mijn favoriet.

Doe jij mee een aan spaarprogramma's? En vindt jij het de moeite waard?

13 opmerkingen:

  1. Ik doe ook aan spaarprogramma's. Moneymiljonair heb ik al een paar keer uit laten betalen, Zinngeld doe ik ook aan mee. En Euroclix heb ik pas 25,- van uit laten betalen - voor mij gaat die veel minder hard dan bij jou, maar ik ga wat meer op de panel-dingen letten.
    Jiggy gaat nog behoorlijk snel vind ik http://www.jiggy.nl/?r=2302539 binnenkort ga ik eens kijken hoe ze zijn met uitbetalen, met een paar maanden heb ik al bijna 10 euro met alleen mails klikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik doe niet mee met spaarprogramma's. Een reden heb ik eigenlijk niet. Ik denk er nooit aan.
    Maar zit je niet heel veel mails te lezen?

    Liefs Frederique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Valt mee, ik ben er hooguit 5 minuten op een dag mee bezig. De inkomsten zijn qua tijd vergelijkbaar met een krantenwijk, of post bezorgen via Sandd, maar dan doe je het lekker vanaf je luie stoel ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik deed Euroclix, maar ben nu een GfK-er. Denk dat ik wel weer mails ga klikken, want het werkt toch wel prettig.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Woops.. vergeet je gewoon de beste wensen toe te wensen.. *Ü* Bij deze!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe ook mee met spaarprogramma's, maar ik heb wel een selectie gemaakt. Toen het ergens rond 2004 ofzo begon (of ik het ontdekte), had ik er wel 30 of 35. Dan stroomt je box elke dag vol. Er zijn er echter ook zat die niet uitbetalen of die zo weinig sturen/geven, dat je nooit aan uitbetalen toekomt. Nu doe ik nog mee met Euroclix, MoneyMiljonair en Geldrace en wat enqueteprogramma's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind Euroclix zonder meer de moeite waard! Ik heb afgelopen jaar 650 euro bij hen verdiend en bij Money Miljonair 150 euro.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. bij euroclix kwam ik zelden in aanmerking voor panel onderzoeken. Heeft me in een jaar 10 euro opgeleverd, daarom gestopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ermee gestopt. Ik werd helemaal gek van de spam en ik kreeg weer wervingstelefoontjes ondanks het bel me niet register.
    Mijn mailbox zat ook regelmatig zo vol dat de echte mail er niet meer bij in kon.
    Toen was het wel welletjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik doe zelf mee met euroclix. Hier heb ik nog nooit een uitbetaling van aangevraagd, maar zit inmiddels op 50 euro. Ik wacht wel met uitbetalen omdat zoals je zelf al zegt, je dan meer uitgekeerd krijgt per clix.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik heb meegedaan met euroclix en moneymiljonair. MM vond ik beter, want met EC was de opbrengst op een gegeven moment maar 1 cent per clix. Dit was enkele jaren geleden, weet niet wat het nu is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook ik doe vrolijk mee met deze spaarprogramma's. Heb zelfs een blogje erover gemaakt met ervaringen (wie betaald wel/snel en wie niet etc.)
    Enquetes werkt inderdaad het snelst.
    Wil je ook met andere sites meedoen, kijk dan hier voor mijn ervaringen:
    http://spaarwallie.blogspot.com/

    Groeten Wallie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog nooit aan meegedaan, geen idee wat het inhoudt?
    Lijkt me voor mezelf geen goed plan om te doen, zit ik nog vaker achter de PC haha!

    Groetjes BCM

    BeantwoordenVerwijderen

Super als je een reactie achterlaat maar wel graag met respect voor elkaar. Reacties met webadressen worden NIET gepubliceerd.